Længere leveringstid under Black Week | Forlænget returret indtil 17. januar

Villkår Og Betingelser

GODKENDELSE AF ORDRE

Når du har placeret din ordre, vil du modtage en e-mail med ordrebekræftelsen. Denne e-mail er IKKE en accept på din ordre, men blot en bekræftelse af, at vi har modtaget den. Medmindre du annullerer ordren, vil accepten og udførelsen af din ordre mellem dig og Tretorn Sweden AB blive udført, når vi sender en e-mail til dig, som bekræfter, at varerne er sendt.

Vi forbeholder os retten til ikke at acceptere din ordre, hvis du for eksempel ikke kan autorisere betalingen, hvis der er fragtrestriktioner på et bestemt produkt, hvis et produkt ikke længere er på lager eller ikke lever op til kvalitetskontrollen og trækkes tilbage, eller hvis du ikke opfylder kravene, som fremgår af TOC.

BETALINGER

Betaling kan ske med alle de store kreditkort og håndteres af Klarna. Betalingen debiteres og trækkes fra din konto, når din ordre sendes fra Tretorn Sweden AB. Du bekræfter, at kredit-/debetkortet, som anvendes, er dit, eller at du har godkendelse fra den autoriserede ejer af kredit/debetkortet til at benytte det. Alle kredit-/debet-kortholdere er underlagt en valideringskontrol og tilladelse fra kortudstederen.

Hvis udstederen af ​​dit betalingskort nægter at godkende betaling til Tretorn Sweden AB, er vi ikke ansvarlige for forsinkelser eller en manglende levering. Vi tager alle rimelige forholdsregler for at gøre vores websted så sikkert som muligt. Alle transaktioner håndteres af Klarna. Dit kreditkortnummer sendes via en krypteret forbindelse til din bank.

LEVERING

Du vil modtage en bekræftelsesmail, så snart din ordre forlader vores lager. Her fremgår der information omkring levering og returneringsdetaljer og et trackingnummer, så du kan følge din ordre via UPS.

Danmark
UPS leverer til din hjemmeadresse. Normal levering sker inden for 2-5 arbejdsdage. Alle nødvendige oplysninger vedrørende returnering og ombytning findes i pakken.

PRISPOLITIK

Priserne på hjemmesiden er i Danske kroner og er inklusive moms til gældende sats.

Produktpriserne fastsættes i begyndelsen af ​​hver sæson ved hjælp af eksisterende valutakurser. Disse priser kan ændres, hvis den gældende valutakurs ændres, før din ordre er accepteret, eller hvis varernes pris bliver nedsat i salgsperioden.

Hvis du er en kunde, hvis kreditkort ikke er omfattet af vores valutaer, beregnes slutprisen i overensstemmelse med gældende valuta den dag, hvor dit kreditkortselskab behandler transaktionen.

FORKERT ELLER BESKADIGET VARE

Hvis vi har sendt et forkert produkt, eller hvis dit produkt er leveret i dårlig stand, kan du sende en e-mail til support@tretornsweden.com med et billede af det ødelagte eller forkerte produkt og indpakningen. Indtast følgende informationer: dit ordrenummer, forsendelsesnummer eller produktnummer, en kort beskrivelse af årsagen til returneringen, og om du ønsker en ombytning eller pengene tilbage.

Send din anmodning inden 30 dage efter modtagelsen. Din anmodning vil blive behandlet inden for 48 timer og du vil modtage en e-mail, som bekræfter refunderingen af købssummen, eller at din returnering behandles. Hvis du vælger at få pengene tilbage, vil du få det totale beløb tilbagebetalt, inklusive fragtomkostninger.

RETURNERINGER, FORTRYDELSESRET & OMBYTNINGER

Du har 30 dage til at returnere varerne fra den dag, du modtager dem.

Vi forventer, at produktet er i original og ubrugt stand samt med mærker og/eller en intakt emballage. Hvis du har købt støvler eller sneakers, er skotøjsæsken en del af produktet. Skriv derfor aldrig direkte på kassen. Hvis du returnerer en kasse, som er ødelagt, vil der blive fratrukket et gebyr på 200 SEK, eller måske vil returneringen slet ikke blive godkendt.

Returneringer Danmark
Udfyld returformularen, som du fik med i pakken med dine varer. Hvis du ikke kan finde din returformular, kan du sende en e-mail til support@tretornsweden.com. Bemærk venligst, at returnering koster 49 DKR.

RETUR & FORTRYDELSESRET

Hvis du fortryder dit køb, skal den pågældende vare returneres til os i original stand samt i den originale emballage. Hvis du har købt sko eller støvler, skal æsken også være i original stand. Varen skal returneres til os inden for 14 dage. Fristen gælder fra den dag, du modtager varen. Når købssummen skal tilbagebetales, har Tretorn ret til at fratrække et beløb, der svarer til en eventuel værdiforringelse af produktet. Dette gælder, hvis du som kunde har håndteret den pågældende vare i større udstrækning end nødvendigt for at kunne bestemme dens art, egenskaber og funktion. Ikke-afhentede pakker debiteres som en almindelig returvare - 50 DKR.

Ombytninger EU
Vær venligst opmærksom på, at ombytninger ikke er en mulighed uden for Sverige, du vil skulle returnere pakken til os og placere en ny ordre.

Returadresse
Alle returneringer skal sendes tilbage til:

Tretorn Sweden AB

Garnisionsgatan 51

254 66 Helsingborg

Sverige

CONSUMERS’ STATUTORY RIGHTS

Any statutory rights which you have, which cannot be excluded or limited, will not be affected by these terms of conditions..

In the event of any dispute which you may have in connection with the purchase of products from Tretorn, we will endeavor to resolve such dispute with you directly. However, if we are unable to resolve the dispute to your satisfaction, you have the right to pursue Online Dispute Resolution (“ODR”) through the ODR Platform, accessible via the following url: http://ec.europa.eu/odr.

ÆNDRINGER TIL DISSE VILKÅR OG BETINGELSER

Vi forbeholder os rettighederne til at ændre eller modificere disse vilkår og betingelser. Ændringer og variation i disse vilkår og betingelser foretaget af Tretorn vil fremgå her, og vil have omgående effekt. Brugere af denne hjemmeside anbefales derfor at tjekke vores vilkår og betingelser med jævne mellemrum.

Hvis du har yderligere spørgsmål vedrørende vores vilkår og betingelser, kan du kontakte os via e-mail på support@tretornsweden.com.

Hovedkontor

Thevea Brands Group AB

Ekslingan 4

254 67 Helsingborg

Sweden

VAT. 559271-8240