Winter Sale: Op til 50 %

Retur

Hvordan laver jeg en retur?

Du har altid 30 dages returret fra den dag, du modtager din ordre.

En retur koster 49 DKK, som fratrækkes din tilbagebetaling.

Sådan laver du en retur:

Returnera med PostNord

  1. Udfyld den vedlagte returformular

  2. Pak varen omhyggeligt

    Produktet skal være i original stand med alle mærker på.

    Sko og støvler skal returneres i deres originale skokasse, da denne er en del af produktet. Sørg for ikke at tape eller beskadige kassen – ved skade pålægges et gebyr på 99 DKK.

  3. Aflever pakken

    Aflever pakken hos PostNord-udleveringssted. Gem kvitteringen som bevis på indlevering.

Returnera med DHL

  1. Udfyld returformularen.

  2. Pak varen omhyggeligt

    Varen skal være i original stand med alle mærker fastgjort.

    Sko og støvler skal returneres i deres originale skotøjsæske, da den er en del af produktet.

    Undgå venligst at tape eller beskadige æsken — hvis den beskadiges, opkræves et gebyr på €20.

  3. Sæt returlabelen på pakken

    (Vær opmærksom på, at labelen ikke må sættes direkte på skotøjsæsken.)

  4. Aflever pakken

    Aflever din retur på dit nærmeste UPS-servicepunkt og gem returens trackingnummer.

Tilbagebetaling

Når din retur er behandlet, tilbagebetaler vi beløbet via den samme betalingsmetode, som du brugte ved købet. Returgebyret på 49 DKK fratrækkes din tilbagebetaling. Behandlingstiden er normalt op til 14 dage.

Ombytning

Vi tilbyder desværre ikke ombytning. Hvis du ønsker et andet produkt, bedes du lægge en ny ordre og returnere den tidligere vare.

Klarna-faktura

Hvis du har betalt via Klarna, kan du sætte din faktura på pause ved at vælge “Rapporter retur” i Klarna-appen.

Adresse for returnering

Alle returneringer skal sendes tilbage til:
Tretorn Sweden AB
Garnisonsgatan 51
254 66 Helsingborg, Sweden

Ofte stillede spørgsmål:

Hvornår får jeg pengene tilbage?

Når du har returneret en vare, kan der gå op til 14 dage, før du får pengene tilbage. Tilbagebetalingen sker til den betalingsmetode, du valgte, da du bestilte.

Kan jeg sætte min faktura på pause i tilfælde af en returnering?

Du kan sætte din faktura på pause ved at logge ind på Klarna og klikke på rapporter retur. Så opdaterer vi fakturaen med det nye beløb.

Kan jeg beholde min rabat, når jeg bytter?

Når du skifter produkt/størrelse, afgiver du en ny ordre, når du har returneret den. Herefter refunderes beløbet til den betalingsmetode, du valgte, da du afgav din ordre. Hvis du vil beholde en eventuel rabat, bedes du kontakte supporten.

ÆNDRINGER AF DISSE VILKÅR OG BETINGELSER

Vi forbeholder os ret til at ændre eller variere disse vilkår og betingelser til enhver tid, og enhver revision vil erstatte disse vilkår og betingelser. Eventuelle ændringer eller variationer af disse vilkår og betingelser foretaget af Tretorn vil blive offentliggjort her og vil have øjeblikkelig virkning. Brugere af denne hjemmeside rådes derfor til regelmæssigt at gennemgå vores vilkår og betingelser for ændringer.

Hvis du har yderligere spørgsmål vedrørende vores vilkår og betingelser, bedes du kontakte vores kundeservice.