Længere leveringstid under Black Week | Forlænget returret indtil 17. januar

Reklamationer

Reklamationer

Hvad sker når jeg reklamerer?

Forbrugerkøbeloven giver dig ret til at reklamere over et produkt inden for 3 år, forudsat at produktet var defekt på leveringstidspunktet og/eller der er tale om en produktionsfejl. Hvis du modtager et defekt produkt, bedes du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt inden for 30 dage. Medsend ordrenummer, hvad der er galt og billeder af fejlen og varen i sin helhed. Vi vender tilbage til dig, så snart vi har vurderet sagen.

Hvis produktet er købt hos en af vores forhandlere, bedes du kontakte købsstedet. Vi har ikke ret til at ændre en forhandlers beslutning.

Ofte stillede spørgsmål:

Hvordan klager jeg over et produkt?

Kontakt vores kundeservice, og inkluder følgende i din e-mail:

  • Ordrenummer

  • Kort beskrivelse af skaden, eller hvordan den opstod/blev bemærket

  • Vedlæg billeder af skaden og et overordnet billede af produktet

ÆNDRINGER I DISSE VILKÅR OG BETINGELSER

Vi forbeholder os ret til at ændre eller variere disse vilkår og betingelser til enhver tid, og enhver revision vil erstatte disse vilkår og betingelser. Alle ændringer eller variationer af disse vilkår og betingelser foretaget af Tretorn vil blive offentliggjort her og vil have øjeblikkelig virkning. Brugere af denne hjemmeside rådes derfor til regelmæssigt at gennemgå vores vilkår og betingelser for ændringer.

Hvis du har yderligere spørgsmål vedrørende vores vilkår og betingelser, bedes du kontakte vores kundeservice.